Hatósági kapcsolattartás
Segítünk a hatósági kapcsolattartásban az általunk végzett pontforrásokhoz kötődő tevékenységekkel kapcsolódóan.

A szervezetek tevékenységeikhez kapcsolódóan igyekeznek a hatósági kapcsolattartást minimalizálni. Sokan próbálják ezt teljesen elkerülni. A pontforrások levegővédelmi engedélyeztetéséhez kapcsolódóan elengedhetetlen, hogy az illetékes hatósággal kapcsolatba kerüljön a szervezet, amely elvégzését az általunk végzett szolgáltatásokhoz kapcsolódóan átvállaljuk.
Tudtad, hogy megyei hatóság vannak és hogy a hatóságok a papír alapú dokumentumok benyújtása helyett elektronikus úton kérik azok benyújtását?
Miért van szükség hatósági kapcsolattartásra?
A pontforrások engedélykérelmét az illetékes környezetvédelmi hatóság fogja jóváhagyni, ők fogják kiadni a működési engedélyt az engedélyköteles szervezet részére. Engedélykérelem során szükséges az engedélykérelmi dokumentációt benyújtani, amely alapján a hatóság eltudja kezdeni az eljárást. De egyéb esetekben (mérés bejelentése, hiánypótlások megválaszolása) is szükség lehet hatósági kapcsolattartásra.
Az engedélykérelmi dokumentációkat már elektronikus formában szükséges benyújtani az e-papír felületen keresztül az illetékes környezetvédelmi hatóság részére. Személyes kapcsolattartásra nincs lehetőség az engedélykérelmek benyújtása során.
Milyen formában tudunk segíteni a pontforrásokhoz kötődő hatósági kapcsolattartásban?
A hatósági kapcsolattartásnak több formájában is tudunk segítségét nyújtani, amelyeket a lenti példák mutatják be.
Engedélykérelmi dokumentációt elektronikus formában szükséges benyújtani az illetékes hatóságnak, melyet az e-papír felületen szükséges megtenni, ahol nagyon fontos, hogy megfelelő eljárás és hatóság kerüljön kiválasztásra. Az e-papír felület megfelelő kezelését vállaljuk, továbbá a kérvény szövegét is megírjuk a pontforrás engedélyeztetés megindításához.
A pontforrások mérését a mérést megelőző 15 nappal be kell jelenteni az illetékes környezetvédelmi hatóság részére. Amennyiben meghatalmazást kapunk a szervezettől és a mérést is mi végezzük el, akkor vállaljuk ennek a bejelentését is a környezetvédelmi hatóság felé a megfelelő felületen.
Az éves levegővédelmi adatszolgáltatásokat és a LAL adatszolgáltatást az OKIR kapu felületén szükséges megtenni, amelyek benyújtását tudjuk vállalni a hatósági kapcsolattartáshoz kapcsolódóan.
Szükség szerint telefonon is felvesszük a kapcsolatot az illetékes hatósággal, ha az általunk elindított eljárásokban határidőcsúszás van. Azért, hogy tudjuk tisztázni a hatóság képviselőjével a felmerülő kérdéseket, gyorsan és pontosan megválaszoljuk azokat az engedélyek kiadása érdekében.
Amennyiben minket bíznak meg a teljeskörű pontforrás engedélyeztetésének elvégzésével, akkor igény szerint vállaljuk a hatósági kapcsolattartás elvégzését is.
Kiemelt szolgáltatásunk

Teljes körű levegőtisztaság-védelmi engedélyeztetés
A pontforrások teljes körű levegőtisztaság-védelmi engedélyeztetésének elvégzését teljes körűen (mérés, dokumentumok, adatlapok, hatósági kapcsolattartás) vállaljuk, így átvállaljuk az engedély megszerzésének terhét, már az első teendőtől.

Hogyan legyél túl az éves környezetvédelmi bevallásodon!
A környezetvédelmi adatszolgáltatásokat vállalkozások tízezreinek szükséges elvégezni. Amelyeknek nehézséget okoz, hogy nem tudják, mely adatszolgáltatást kell elvégezni és hogyan kell azt teljesíteni. Ezért a több éves szakmai tapasztalatom és az alatt kialakult jó gyakorlat ismeretében elkészítettem egy részletes útmutatót csekklistával. Amely hatalmas segítség a teljesítéssel megbízott személy számára.
Ajánlatkérés
Itt kérheted az ingyenes és kockázatmentes árajánlatot.